Godt oppmøte også i sommer
Det er herlig å se at så mange møter opp på mandagstreffene våre, tross at det er (Stavanger-)sommer. Godt humør og gode spill av alle sorter står på menyen, fra enkle, sosiale partyspill til store og tunge strategispill.
Vi fortsetter aktiviteten ut sommeren, så vå håper å treffe på deg også! Hver mandag kl 17:00 på Sola Kulturhus 🙂

Just One – kjekt partyspill for alle sammen 
Alhambra er og blir en klassiker 
Et av de tyngre spillene, Lords of Hellas 
Bährenpark, bygg den beste bjørneparken 
Alhambra – for store og små 
Wasteland Express er et spill med dystopisk tema 
Det ferske Wingspan spilles omtrent ukentlig 
Nusfjord har også blitt sette flere ganger 
Gode, lyse lokaler og gode folk 
Scythe har vi også blant klubbens spill 
Dette er ikke Terraforming Mars, men CO2. Samarbeid, men absolutt ikke enkelt. 
Clash of Cultures fører med seg mange konflikter 
Villagers – et norsk spill som faktisk er bra! 
Til og med prototyper kan bli sett fra aspirerende designere 
City of Gears 
Star Wars: Outer Rim, hvor du kan være Han Solo, Boba Fett, Lando og mange flere.
Sees mandag!


